Chłopiec na księżycu

Ostatnio pokazywałam fajny projekt do wykonania z dziećmi, tym razem będzie coś dla bardziej doświadczonych i lubiących bawić się mediami. 

Jest to projekt, który nazwałam Chłopiec na księżycu. Wykonałam go na bazie w kształcie księżyca o wymiarach 20x17 cm. 


Praca po kolei wyglądała tak...
Na początek całość pomalowałam białym gesso. Następnie nałożyłam wzór maski używając pasty strukturalnej. Gdy  całość wyschła przykleiłam trybiki na heavy gel medium i zamalowałam wszystko ponownie  białym  gessem.

Następnym krokiem było dodanie koloru. Popsikałam księżyc trzema kolorami mgiełek w odcieniach zieleni i niebieskiego koloru.  Porządnie wszystko wysuszyłam i zabrałam się za przecieranie struktur białą akrylową farbą.

Zakończeniem pracy nad tłem było wykorzystanie złotego wosku z Prima Marketing. Gdy całość porządnie zaschła zabrałam się z układanie kompozycji z kwiatów, drutu, koronki i kilku innych detali.










Komentarze