Dwukolorowy mediowy księżyc z efektem spękań

Cześć!

Dzisiaj pokażę Wam mediowy księżyc z efektem spękań– moją najnowszą inspirację dla Woodouts! 
Uwielbiam ten kształt i postanowiłam, że będzie on trochę w zieleniach i trochę w niebieskościach. 
Najpierw całość pokryłam białym gesso, a potem zaczęłam bawić się tworzeniem tekstury na całej powierzchni.










Użyłam moich ulubionych mgiełek od Lindy’s, pudrów do embossingu i preparatu do spękań. Gdzieniegdzie widać trochę wzorów z masek, ale to właśnie spękania widać najbardziej na pracy. Przyznam, że bardzo dawno nie robiłam pracy z wykorzystaniem tylko dwóch kolorów przeważających w mediowaniu i dziś jest ten dzień. 

Wykorzystałam przepiękne dodatki z kolekcji Dremaland od AB. Studio i stary klucz, który delikatnie posmarowałam złotym woskiem. Nie mogłam sobie odmówić użycia diecutsów w tej pracy Maski, których użyłam w pracy też są z AB. Studio – uwielbiam te świetne wzory!

Koniecznie ich wypróbujcie razem z naszą księżycową bazą i dajcie znać co o nich myślicie!  


Komentarze