Chodź pomaluj mój świat - mixed mediowy projekt na bazie w kształcie palety malarskiej

Hej, z tej strony Magda,

Za oknem coraz zimniej więc postanowiłam rozgrzać czytelników bloga wiosenną paletą. 

Bazę Woodouts w kształcie palety malarskiej okleiłam papierem 7 Dots Studio, który do złudzenia przypominał mi zabrudzoną farbami paletę i pomalowałam przezroczystym gesso. Oddzielnie przygotowałam gruby, kartonowy tag na którym umieściłam dwa pędzle związane sznurkiem. Do tego dodałam jeszcze elementy metalowe i całość pomalowałam czarnym gesso. Po wysuszeniu tag przykleiłam do palety, dodałam sizal, kwiaty i kulki. Całą paletę pokolorowałam przy użyciu różnych odcieni zielonej i żółtej mgiełek Daily Art. Na koniec parę chlapnięć czarnym gesso i złotym Splashem. 
Jak Wam się podoba efekt mojej pracy?





















Pozdrawiam

Komentarze