Świąteczna dekoracja na gwiazdach



Witajcie!
Dzisiaj mam dla Was kolejną w tym miesiącu dekorację do pokoju dziecka. Chociaż przypuszczam, że niejednej dorosłej dziewczynie też się spodoba – ten blask nie pozwala przejść obojętnie ;)
Dekoracja powstała z połączenia dwóch baz – dużej i średniej gwiazdki. Na zagruntowane gessem bazy (jeszcze nie sklejone) nałożyłam przez maskę pastę strukturalną. Następnie całość pomalowałam niebieską farbą, a gdy ta dobrze wyschła – przetarłam trochę papierem ściernym, wydobywając biały wzór z maski. Następnie, przy użyciu szczoteczki, zrobiłam chlapania w ciemniejszych odcieniach niebieskiego. Na tym etapie gwiazdki skleiłam. Na koniec wszystko polakierowałam, a mokry jeszcze lakier posypałam srebrnym brokatem z efektem holograficznym. W dużej ilości :D
Dekoracja wygląda obłędnie zarówno w słońcu, jak i w świetle lampek, a moja córcia porwała ją jak tylko oznajmiłam, że lakier już wysechł :)









Przesyłam pozdrowienia,
Kasia



Komentarze