Brokatowa choinka

Brokatowa choinka
Każdy z nas w grudniu czeka na choinkę. Czy to mały czy dorosły tęskni do jej blasku, iskrzenia się ozdób i magicznej atmosfery świąt. Moja interpretacja choineczki na bazie Woodouts! jest prostym projektem jednak za sprawą brokatowego blasku odświętna i magiczna. 
Krawędzie baz (choinka i podstawka) podmalowałam najpierw farbą akrylową a następnie okleiłam brokatową pianką. Potem dałam się ponieść: przez maskę (od AB Studio) naniosłam wzór listków i jeszcze wilgotny obsypałam białym brokatem, przykleiłam foamiranowe kwiaty również obficie „pobrokacone”, elementy dekoracyjne wycięte z papieru, cyrkonie i kryształki. 
Moja zimowa ozdoba już gotowa i czeka na pierwszy śnieg. A jak Wasze zimowe projekty? Czy też już macie brokatową zawieruchę w pracowniach? 
www.pasjesabiny.blogspot.com












Komentarze