Mediowa choinka z papierowymi ozdobami i reniferem



Dziś mam dla Was świąteczną inspirację - mediową choinkę z mnóstwem ozdób 3D, czyli moich ukochanych die-cutsów :)

Czuć magię świąt, dlatego i ja postanowiłam przygotować coś specjalnego w przerwie między ostatnimi zadaniami w pracy a gotowaniem w kuchni :)

Choinka to nasza baza MDF, którą pomalowałam prawdziwie leśną farbą akrylową z delikatnym mieniącym się połyskiem. Wcześniej pokryłam ją gesso. Na choince znajdują się ozdoby takie jak wspomniane diecutsy, napis tekturkowy, użyłam też mniejszej choinki sztucznej i stempla z reniferkiem od AB Studio. Pomalowałam go akwarelami, podobnie jak wiele innych elementów w tej pracy, tak samo postąpiłam z napisem. 
Całość umocowałam do podstawy, dzięki której cała praca jest stabilna i świetnie nadaje się na prezent. Moja choinka będzie prezentem dla chrześnicy mojego męża :) 


Mam nadzieję, że moja inspiracja zmotywuje Was do działania przed świętami, a ja kończąc ten post życzę Wam samej magii (nie tylko na święta) i spełnienia marzeń w nowym roku :) 









Komentarze