Anielica z powertexu ze skrzydłami z Woodouts!

Cześć! 

Dzisiaj mam dla Was Anielice. Ma na imię Aneta , ponieważ każdy anioł, który wyszedł z moich rąk dostał imię:) skrzydła wykonałam na bazie Woodouts pomalowałam powertexem (
swoją drogą byłam ciekawa jak tych bazach się on zachowa) pewertex przywarł pięknie na niego nałożyłam mieszankę stone Art oraz powertexu wymieszalam i rękami nałożyłam później poszarpalam palcami by uzyskać jak największej lekkości skrzydeł. Anielice wykonałam z odlewów gipsowych głowy i rąk resztę postaci wykonałam własnoręcznie pomalowałam i ubrałam w bawełnę ,która namoczylam w brązowym powertexie. Następnie za pomocą lakieru oraz barwników w proszku pocieniowalam ubranie. 
Jak Wam się podoba mój pomysł na skrzydła Woodouts?











Komentarze

  1. Baaardzo się podoba! Aneta jest piękna ❤

    OdpowiedzUsuń
  2. Jest niesamowita! Ubranko wygląda jak prawdziwe!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo ubranie to bawełna moczona w preparacie powertex

      Usuń
  3. niesamowity efekt, piękny anioł ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. O, moja imienniczka. W dodatku bardzo piękna!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję tak ta dostała na imię Aneta i jest dla przesympatycznej osoby noszącej to imię ❤️

      Usuń
  5. Ta Anielica jest po prostu anielska...magia!

    OdpowiedzUsuń
  6. O WOW ale czadowy projekt. Super wykonywanie.

    OdpowiedzUsuń
  7. Wspaniały anioł, świetnie wykorzystałaś tę bazę :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam anioły, a twój jest przepiękny 💕

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz