Romantyczna, kwiatowa dekoracja w morskim klimacie na bazie Kotwica

Witajcie Przyjaciele! Jak mijają Wam wakacje? Czy mieliście czas żeby się zrelaksować i korzystać z błękitu morza? Ja bardzo chciałabym spacerować na boso po piaszczystym brzegu słonego oceanu. Jak narazie  cza wakacji przybliżam  sobie przy pomocy scrapbookingu. Temat morski jest jednym z moich ulubionych, a tworzenie wielką przyjemnością.  Tym razem udekorowałam bazę z MDF w kształcie Kotwicy. Wyszła mi bardzo kwiatowo i w cudowny sposób przeniosła mnie nad brzeg oceanu. To moja specjalna inspiracja dla Was przyjaciele. 

Hello, friends! How's your summer going? Have you had time to relax and enjoy the azure sea water?)) I already really want to walk carefree barefoot on the sand and breathe in the salty breeze. For now... I'm bringing the time of rest closer with the help of scrapbooking. Sea theme is one of my favorite, so create a pleasure! This time I decorated the MDF base in the form of an anchor. It turned out a flower miracle, at the sight of which I seem to be transported to the Sunny coast! Inspiration to you friends!













Have a nice day,
Miłego dnia,



Komentarze