Dwa Anioły

Witajcie, 


Dzisiejszym postem, za zgodą Karoliny, chciałabym rozpocząć cykl prac rodzinnych. Moja 14-letnia córka często pożycza sobie materiały z mojego biurka i coś tam u siebie dłubie ale tym razem postanowiłyśmy to upublicznić. Nasz pierwszy wspólny projekt to Anioły. Czy zgadniecie, który jest czyj….





Hania poszła w prostotę co nie oznacza, że nie przyłożyła się do tego projektu. Bazę Anioła pomalowała na biało za pomocą gesso, następnie skrzydła pomalowała farbą na niebiesko. Ale żeby utrudnić sobie pracę postanowiła zrobić to przez tiul aby nadać im strukturę. 

Dodatkowo sukienkę anioła ozdobiła wyciętą z papieru scrapowego mandalą oraz perełkami. Nie lada wyzwaniem były włosy, które misternie przyklejała do bazy z pociętego sznurka. Ale mistrzostwo to dla mnie twarz anioła. Własnoręcznie namalowane oczy, usta i nos. Anioł w mojej ocenie wyszedł cudownie.







A teraz moja praca. Tym razem postanowiłam nie używać mediów oprócz białego gessa jako bazy a poza tym tylko sznurka i koronek. Skrzydła to sznurek utkany w macramowe piórka. 
To był chyba najbardziej pracochłonny element, później poszło już z górki. Sukienka to cudowna koronka. Dodatkowo pas z różowego futerka i kokardy z białego tiulu. Całość zdobi perełka.

Ten projekt to świetna wspólna zabawa. Razem z Hanią mamy już plany na kolejne edycje.
Stay tuned. 













pozdrawiam,




Komentarze