Mechaniczna mrówka


Mój pierwszy projekt dla Woodouts!. Bardzo ekscytujące i stresujące. Przez cały tydzień padało i czekałam na odpowiednie światło do zdjęcia.  Musiałam wykorzystać wszystkie swoje umiejętności, żeby zrobić zdjęcia, które dziś tu Wam pokazuję. 
Do swojego projektu wybrałam bazę mrówki z MDF. Z jakiegoś powodu na nią czekałam najbardziej i chciałam ją udekorować jako pierwszą. 
Moja mrówka wykonana jest w stylu Steampunk, jednym z moich ulubionych stylów, a do stworzenia jej zainspirował mnie film Mortal engines. 

My first project as a designer for Woodouts. Very exciting and nervous. All week we have rain and trying to wait for the right light for the photo. But I had to include all my skills and ingenuity to take a photo in the conditions that I have now. For my project, I chose ant MDF. For some reason, I was waiting for it most of all, and I wanted to decorate first.
My ant is made in the steampunk style, in one of my favorites and it is Inspired by the Mortal engines movie.












Miłego dnia,
Have a nice day,

Komentarze