Zimowy królik / Winter rabbit

Kiedy dostałam tę świąteczną kolekcję papierów od Agi natychmiast zainspirowała mnie do tworzenia. Zdecydowałam się na bazę Zając, ponieważ ze względu na jego charakter zwykle używana jest tylko do projektów wielkanocnych, natomiast nie ma  na świecie piękniejszego widoku niż zajączek wskakujący w śnieg.

Spróbowałam ułożyć wszystkie wszystkie leśne zwierzątka i stworzyć mały leśny świat. Nie widać tego dobrze na tym zdjęciu, ale starałam się oddać prawdziwy charakter zimowej scenerii  ze śniegiem wykorzystując brokat zmieszany z białym gesso.

Zapraszam Was do pokazania nam prac zainspirowanych zajączkami!

This is a new collection by Aga. As soon as I held it in my hands, I was immediately inspired to create something out of it. It has a fantastic vibe and wonderful colors. I decided to choose the bunny, because this character –quite wrongly-, is only used in Easter themes, although there isn’t a cuter sight on the whole world, than a bunny jumping in the snow.

I was trying to place all the forest animals into a small forest-world; all included in the Secret Wood collection. It isn’t so visible on this photo but I was trying to give back the real feeling of the snowy scenery by using glitter mixed into white gesso.

I invite you to show us some bunny inspired creations too!














Szandra





Komentarze