Kalosz udekorowany darami jesieni

Witam Was pięknie u progu Jesieni :)

Cieszę się bardzo, że będę mogła od czasu do czasu poinspirować Was gościnnie u Karoliny :)
Tworzę od kilku lat, moje miłości to papier i media :) - uwielbiam klimaty lekkie, pastelowe, jak i cięższe - steampunk czy retro. 
Mocno mnie ucieszyły narodziny Woodouts :) - cudowne kształty, fantastyczny materiał jakim jest MDF dają mnóstwo możliwosci do stworzenia czegos wyjątkowego.

Dzisiaj przygotowałam dla Was projekt, który mam nadzieję będzie zachętą do jesiennych spacerów - jest to cudny but, elegancki kalosz, udekorowany darami Jesieni.





Bazę najpierw pokryłam białym gesso, podsuszyłam i nałożyłam szablon ze wzorem liści (Little Birdie Crafts). Następnie, używając szpatułki metodą "tu i tam"  zrobiłam moje "himalaje" :) - nakładacie na tylną częsć szpatułki trochę pasty strukturalnej i ciapiecie powierzchnię buta, dosyć energicznie odrywając szpatułkę ku górze, za każdym razem. Powstają mini góry, które podsuszacie nagrzewnicą. 

Teraz malowanie :) - ja użyłam pasty Rusty w dwóch kolorach: rudym i brązowym. I znów, nakładacie na przemian, jak czujecie, że Wam się podoba - acha, i nie zapominajcie, że palce to czasem najlepsze narzędzie, jakie mamy - przeciągnijcie nimi brzegi buta.

Przyda się też czarne gesso - do przyciemnienia miejsc, które naturalnie są ciemniejsze, jak zagięcia, obszar przy podeszwie buta, zaznaczenie struktury listków itd. Nie zapominajcie też o chlapaniach na koniec pracy (białe i czarne gesso).
Kompozycja powstała z suszonych kwiatów i innych roślinek pomarańczowego potpouri - jest tego cała masa w tej chwili. Rewelacyjnie się z tym pracuje - mocujemy kompozycję klejem na gorąco. Gdy już nam się podoba, dzielnie rozpoczynamy pracę z pastą pozłotniczą (u mnie Renesans, kolor Czyste Złoto) i złotym brokatem.
Na koniec napis Thanksgiving (stempel) i tekturka z napisem "Time", chlapania...no i mamy "Thanksgiving Time" na cudnie jesiennym bucie :)

Gotowe :) - ozdoba jesienna do powieszenia cieszy me oko :).

Pozdrawiam Was i do następnego spotkania :*!

Patrycja
https://dreamy-attic.blogspot.com









Komentarze