Błyszcząca okrągła ramka

Ramka obsypana brokatem


Hello beautiful, tymi słowami chciałaby być witana każda dziewczyna i ja nie należę do wyjątków. Dlatego chyba nie zaszkodzi jeśli na ścianie lub biurku zagości taka błyszcząca, motywująca ramka z tą właśnie sentencją.  






Tę uroczą dekorację zrobiłam na bazie Koło ramka o średnicy  19,3 cm. Na początek do koła przykleiłam wycięty wcześniej papier w piękne wzory kwiatów z kolekcji Misty Rose z Primy.
Następnie nakleiłam przy pomocy gel medium ramkę. Ramkę pomalowałam na biało, a następnie całą dokładnie pokryłam złotym woskiem.  Gdy wosk przesechł posmarowałam ramkę klejem i zasypałam pięknym opalizującym, złotym brokatem.

Wycięłam elementy z arkuszy papieru z tej samej kolekcji i poukładałam je warstwowo tak jak mi się podobało. Niektóre elementy przykleiłam na klej inne na klej na gorąco i piankę która podniosła je do góry i nadała całemu projektowi bardziej przestrzenny wygląd.

Oprócz papierów dodałam też fragmenty koronek, gazę, małe obsypane brokatem kuleczki i krople w płynie. Wyszło bardzo kobieco i troszkę glamour przez ten brokatowy błysk.

Taką ramkę możecie powiesić w dowolnym miejscu. Wystarczy zrobić otwór wiertarką lub doczepić zawieszkę do obrazów, którą można kupić w wielu marketach budowlanych.

Czeka mnie malowanie pracowni, więc wiem na pewno, że ta rameczka zostanie u mnie i ozdobi pomalowane na nowy kolor ściany.











Pozdrawiam,



Komentarze