Grzybek w krainie czarów

Grzybek w krainie czarów


Cześć! 

Strasznie się cieszę się, że możemy się tu spotkać. Dziś mam dla Was moją pierwszą inspirację jako projektantka Woodouts!. Wraz z nią chciałabym Was zabrać na wycieczkę do krainy czarów. Gdy tylko zobaczyłam grzybkową bazę, wiedziałam, że drzemie w niej wiele więcej niż tylko muchomorek. Tym sposobem powstało M4 dla wszędobylskich wróżek :)





Ozdabianie bazy rozpoczęłam od pomalowania jej białą farbą akrylową oraz urozmaicenia tła przy użyciu maski i pasty strukturalnej. Potem przyszła kolej na zabawę z kolorami. Gdy grzybek się już zarumienił, przykleiłam do niego elementy z masy plastycznej, papierowe roślinki, chrobotek oraz własnoręcznie wykonany kwiatek z foamiranu. Na sam koniec sypnęłam to tu, to tam odrobiną mikrokulek oraz miki. Piękne złocenia powstały przy użyciu porporiny, która pod wpływem wody zamienia się w istne płynne złoto. Czarodziejski grzybek stoi sobie dla ozdoby na półeczce, dodając szczyptę magii jesiennym popołudniom.










Miłego dnia!
Agnieszka

Komentarze

Prześlij komentarz