Wianek z papierowych listków na obręczy

Wianek to piękna dekoracja i fajny pomysł na wieczorne zajęcie przy jego tworzeniu. Ten wykonany jest z papieru i kwiatów z materiału. Możecie zobaczyć cały proces na filmie na YouTube.

Krótko opowiem jak takie cudo zrobić.
Bazą do tego wianka była obręcz o średnicy 22,5 cm. Obręcz pomalowałam na biało, żeby estetycznie wyglądała też ze strony nieozdobionej. Najwięcej czasu zajęło robienie i wycinanie listków, ale dzięki szablonowi i tak była to chwilka. 
Wykorzystałam szablon z A.B. Studio i przy użyciu tuszy distress i maski zrobiłam w chwilkę mnóstwo małych listków. Na taki wianek potrzebne jest co najmniej 2 kartki A4 listków.  
Gdy listki wycięłam potuszowałam brzegi ciemniejszym kolorem tuszu, żeby nadać im głębi i trochę zatuszować niedoskonałe wycinanie. 
Następnie wszystkie listki powyginałam i nadałam im bardziej trójwymiarową formę. W sumie ten wianuszek mógłby tez bc zrobiony na każdej innej bazie w kształcie wianka, ale na obręczy mógł być cieniutki. 
Wszystkie listki przykleiłam na klej na gorąco. Pomalowałam je też farbami z brokatem z Fabrika Decoru. 
Listę produktów wraz z kolorami znajdziecie na filmie. 



















Komentarze