Furtka do tajemniczego ogrodu


Do projektu wybrałam bazę w kształcie domku. Początkowo miał to być zwykły murowany domek z drzwiami z shakerem z tekturki z Agaterii. Jednak dokładając kolejne kwiaty pomyślałam, że bardziej mi ten projekt przypomina ścianę z furtką do tajemniczego ogrodu. Jestem ogromną fanką książki "Tajemniczy Ogród". Czytałam ją kilkakrotnie w dzieciństwie, a teraz ponownie wrócę do niej tym razem z synem, gdyż jest to jego lektura szkolna. 






Do zrobienia tego projektu wykorzystałam papier Mintay Papers z cegłami oraz zielonymi deskami na dach. Dodałam do tego maskę z mniejszymi deskami. W centralnej części domku znajduje się shaker w kształcie drzwi wypełniony zielonymi cekinami i brokatem. Pomalowałam go na żółty kolor, na wierzchu przykleiłam kołatkę. Całość przyozdobiłam dużą ilością papierowych kwiatów, metalowych liści i serwetek oraz wyciętymi z wykrojnika Agaterii wiankiem i liśćmi. Pod spód dodałam gazę. Dla ożywienia koloru dodałam też jarzębinę. Na koniec pracę uzupełniłam niedużymi kuleczkami. Cały projekt "pokolorowałam" przy pomocy Nuvo Shimmer Powder w kolorze Atlantis Burst oraz lekko pogessowałam na biało suchym pędzlem.













Pozdrawiam,
Magda Zaremba



Komentarze