Mediowa chmurka z akwarelowym stemplem


Cześć! 
Dzisiaj pora na mój kolejny projekt dla Woodouts!. To coś dla tych, którzy lubią bujać w obłokach :) 
Przygotowałam mediową chmurkę. Jakoś tak upodobałam sobie zielonkawy kolor ostatnio i nie mogłam się oprzeć, aby stworzyć coś właśnie w tym kolorze. 
Zaczęłam od przemyślenia całej kompozycji, a ponieważ pracowałam na małej chmurce wystarczyła niewielka ilość dodatków, aby stworzyć wyjątkową kompozycję. Jak zwykle postawiłam na projekt mediowy. Najpierw całą powierzchnię chmurki pokryłam gesso, a potem farbą kryjącą. Początkowo miała to być niebieska chmurka, ale zdecydowałam się na wybranie zielonej, która bardziej pasowała do mojej wizji.
Następnie w ruch poszły inne media takie jak: pasta modelująca, lekka pasta, pasta teksturowa, gel medium oraz kilka mgiełek od Lindy's. 
W tej pracy wykorzystałam też maskę z napisem, a po wyschnięciu pokryłam napis metalicznymi akwarelami w rdzawym kolorze. Nie mogło zabraknąć tu bardzo uroczego stempla TandiArt, który szybko stał się moim ulubionym. 

Nie brakuje też świetnych masek od AB. Studio, szczególnie spodobała mi się ta z gwiazdkami, która idealnie pasuje do mojego marzycielskiego i lekko oderwanego od rzeczywistości projektu. 

Mam nadzieję, że mój projekt Wam się spodoba i też ozdobicie swoje chmurki. Polecam ten kształt, bo jest rewelacyjny i pozwala na wiele nieskończonych interpretacji :) 

Goga



















Komentarze