Mediowa koniczynka w jesiennych kolorach


Cześć!

Na dziś przygotowałam mediową koniczynkę z moimi ulubionymi mediami. Jest tu kilka kolorów mgiełek, preparat do spękań, pasta do tworzenia tekstur, gesso i akwarele. Tych mediów używam najczęściej. 

Muszę przyznać, że baza z koniczynką to dość duża przestrzeń do mediowania, dlatego można poszaleć i zrealizować każdą wizję.

Ja zdecydowałam się na nałożenie na bazę papieru od ABstudio i pomalowanie go mgiełkami po nałożeniu maski od ABstudio. Wykorzystałam w pracy też bardzo dużo diecutsów, czyli wycinanych elementów z kolekcji Dreamland od ABstudio. Całość potem pokryłam zieloną farbą akrylową Dylusions, a następnie pomalowałam akcenty z maski żółtą farbą metaliczną.

Baza jest w jesiennych kolorach, a cała kompozycja niemal do złudzenia przypomina mi wiosnę. 


Mam nadzieję, że nasza baza z koniczynką przypadnie Wam do gustu i stworzycie coś równie ciekawego.















Pozdrawiam,


Komentarze