Nowy członek naszego DT Marie Johansson i jej mixed mediowy tag


Jestem bardzo szczęśliwa, że dziś mogę Wam pokazać swój pierwszy projekt dla Woodouts! który wykonałam jako gościnna projektantka.
I'´m really happy to show my first project as Woodouts! Guest Designer today!

Woodouts! jest nową firmą, która produkuje duże bazy z MDF, które możecie używać jako bazy dla Waszych Mixed Mediowych projektów. basy są na prawdę dobrej jakości, solidne i w wielu różnych kształtach i rozmiarach. Woodouts is a new company that produces large MDF shapes that you can use as base for your Mixed Media projects. They are really good quality, sturdy and comes in a variety of shapes and sizes.


Do tego projektu wybrałam duży tag.
For this project I used one of the tags - the largest one.




Tak wykonałam tag, który widzicie powyżej:
Najpierw pomalowałam tag czarnym gesso. następnie dodałam pastę modelującą przez piękną  maskę z A.B. Studio.
This is how I used it to create the cool tag above:
I first painted the tag with black matte gesso. Then added modeling paste trough the beautiful stencil from AB Studio.


Żeby nadać wzorowi błyszczącego metalicznego wyglądu pomalowałam go farbą Tattered Angels Glimmer Glam. Zrobiłam też embossing na gorąco. 
To give the pattern a shimmery metallic look I painted over it with Tattered Angels Glimmer Glam. I also stamped & embossed a scripted pattern.



Dodałam jeszcze troszkę więcej ciekawych efektów używając  mgiełek z Tattered Angels. 
 I crated more interest with splatters of Tattered Angels Mists.





Jako ozdoby użyłam pokolorowanego stempla oraz sentymentu. Bardzo fajnie pracowało mi się z tym tagiem. Było to świetne, że mogłam zrobić projekt z wieloma mediami, a baza nie wyginała się pod wpływem płynów i suszenia nagrzewnicą. 
As decorations I used stamped & painted image & a sweet sentiment. The tag was really fun to work with. It was fun to do a project with a lot of wet mediums that not bent by getting wet or dried with a heater. 




Ten tag dam koleżance, która ma sklep z odzieżą. Już widzę jak wisi w jednej z przymierzalni, a wy?
I will give this tag to one of my dear friends who owns a clothes shop. I really can see the tag hanging on the wall in one of the dressing rooms, can´t you?







Thank you for stepping by today!


Komentarze