Świąteczna gwiazda vintage - inspiracja Scrapatki

Hej, nazywam się Patrycja i tworze w sieci pod pseudonimem Scrapatki. Mam przyjemność przedstawić Wam moją pierwszą trochę mix-mediową pracę w kształcie gwiazdki nr 3 z kolekcji Woodouts. 
Do wykonania pracy użyłam papierów UHK Gallery Old-Fashioned Christmas. Dlaczego ta kolekcja? Dlatego, że urzekła mnie od samego początku jak tylko ją zobaczyłam. Nie przepadam za wykonywaniem kartek świątecznych bo wydają mi się takie oklepane, wiecznie tylko czerwień i zieleń i poinsecje. Ta kolekcja jest w stylu vintage i stawia temat świąt w zupełnie innym świetle takim klimatycznym, tajemniczym, ze starymi tradycjami. 
Do wykonania tej pracy zainspirowała mnie Karolina Bukowska na jej warsztatach online „Alchemia Świąt z Karoliną Bukowską”. 

Zdecydowałam się na bazę od Woodouts ponieważ jest to nowy produkt i zwyczajnie byłam ciekawa. Poza tym w kolekcji dostępne są bardzo fajne kształty, więc zakupiłam ich jeszcze kilka. A co najważniejsze szukałam gwiazdki, którą będzie można postawić, bez podstawki a ta od Woodouts właśnie świetnie się do tego nadaje. 
Mimo oklejenia jej papierami i tagami z efektem 3D gwiazdka nadal stoi i się nie przewraca. Pracowało mi się z nią bardzo dobrze, boki gwiazdki pomalowałam farbami, niestety nie nałożyłam gesso jako podkładu i część białej farby vintage z daily art trochę wsiąkła w bazę, ale kolor i tak jest widoczny. 
Na farbę nałożyłam rozwodniony tusz distress vintage photo ale niestety baza go„wpiła” więc pomalowałam boki jeszcze brązową farbą z pentartu i ta świetnie się na niej trzyma nawet bez gessa. Także wiadomo z podkładem zawsze można być pewnym, że nic nie wsiąknie nawet na bokach pracy, ale dla pewności lepiej zawsze „zagessować”. Zapraszam do obejrzenia pracy i pozdrawiam Was serdecznie!


















Komentarze