Gwiezdny duet - dekoracja do pokoju dziecięcego


Witajcie!
Kiedy wyglądam ostatnio przez okno, to szybko zamykam oczy. Szaro, smutno i mokro… To nie moje klimaty!
Postanowiłam zatem walczyć z burością pory roku na Dolnym  Śląsku. 
Złapałam w dłoń gwiazdy WOODOUTS, następnie sięgnęłam po słoneczny żółty, ambrowy brąz i szablon. Pomazałam, pociapałam i …. od razu zrobiło się promiennie, nieprawdaż?
Idąc za ciosem postanowiłam wykorzystać kolejny mój ulubiony kolor  - turkusowy. Nim to właśnie pomalowałam drugą – doskonałą bazę o kształcie gwiazdy. Spójrzcie przy okazji, że te gwiazdy są  z grubszego MDFu i dlatego można jest postawić na stoliku, szafeczce, stoliku czy parapecie.
Gdy farba wyschła, położyłam wosk do przecierek, a gdy i on stał się suchy, miętową farbę. Potem przetarłam papierem ściernym. Nakleiłam klamerkę na zdjęcie, zrobiłam odręcznie napis, użyłam kropelki w płynie i tak powstała ozdobą i jednocześnie swoista ramka. 

























Komentarze