Mediowa ramka kwadratowa na zdjęcia z dodatkiem złotych akcentów


Cześć, dziś pokażę Wam delikatnie zmediowaną ramkę kwadratową Woodouts, którą stworzyłam dla przyjaciół do ich domu. Kolor tła nie jest przypadkowy, wybrałam go celowo, aby pasował do ściany ich mieszkania. 
Dodałam też kilka pociętych baz pod zdjęcia firmy z papierów Dreamland AB.Studio. 

Najpierw całość pomalowałam białym gesso, a potem naniosłam zieloną farbę na całą powierzchnię pracy. Kolejny krok to użycie masek i pasty teksturalnej do tworzenia tła. Wykorzystałam tutaj też złote farby akwarelowe, które dają piękne metaliczne wykończenie. 
Nie zabrakło też rewelacyjnych dodatków, czyli elementów do samodzielnego wycięcia od AB.Studio.

Ramka z Woodouts jest wyjątkowa, możecie wykorzystać ją na wiele sposobów, a nawet oprawić w antyramę i jestem pewna, że będzie wspaniałą ozdobą w każdym domu. 







Pozdrawiam,




Komentarze