Mediowe skrzydła z baletnicą i zaciekami

Cześć

Na dziś przygotowałam w ramach mojej inspiracji mediowe skrzydła z baletnicą. To moja opowieść o tym, aby nigdy nie zapominać o swojej pasji i zawsze pamiętać o sobie. 

Całość najpierw pokryłam gesso, a tło stworzyłam przy pomocy trzech pięknych odcieni magicalsów od Lindy’s. 
Świetnie pracuje się z tymi proszkami na tak dużej powierzchni i jestem pod wrażeniem wspaniałych zacieków, które powstały. Skrzydłowa, gruba baza Woodouts bardzo dobrze spisuje się do pracy z wieloma mediami. 

Wykorzystałam też parę metalowych dodatków, w tym z napisami, które zrobiły w pracy charakter. 
Dodałam nieco koronki, z której stworzyła mi się suknia baletnicy, a koloru nadałam zbyt dużą ilością proszku, którym nieco niefortunnie pokryłam ten fragment pracy. Jak widzicie, udało mi się to nieco uratować :)











Zachęcam Was do zabawy z naszą skrzydłową bazą, można odlecieć na skrzydłach własnej wyobraźni! :) 


Goga

Komentarze