Prezent na Dzień babci i Dziadka


Dziś przygotowałam prezent na Dzień Babci i Dziadka dla moich rodziców. 
Jest to kwiat na bazie Woodouts przygotowany metodą mixedmediową ze zdjęciem wszystkich wnuków moich rodziców. 

Na bazie kwiatka nakleiłam tekturki z recyklingu (elementy gry planszowej nadające się do wyrzucenia) kształtem przypominające plastry miodu. Całość pomalowałam czarnym gesso Renesansu. W niektórych miejsca dodałam gesso wymieszane z drobniutkimi kulkami aby nadać jeszcze innej struktury powierzchni kwiatka. 
Po wyschnięciu dodałam kolor za pomocą farb Finnabair Art Alchemy Impasto w kolorze Cobalt i Jade (turkus) oraz mgiełek Lindy's Stamp Gang w kolorze Caribbean Blue i Hibiscus Rose. Po wyschnięciu farb suchym pędzlem naniosłam małą ilość złotej farby akrylowej Finnabair Metallique Brass Hardware aby "wyciągnąć" strukturę. 
Następnie zabrałam się za kompozycję. Ułożyłam ją z wcześniej wyciętych lub wyrwanych elementów w dwóch nowych kolekcji Piątku Trzynastego "New Moon" oraz "When we first met". Dodałam również tekturki, na które wcześniej naniosłam złoty pudeł do embossingu. Tekturkową ramkę postanowiłam też nakleić na zdjęcie. Na koniec dodałam kwiaty z papieru. 
Całość projektu pochlapałam czarnym, rozwodnionym gesso oraz złotą farbą akrylową Finnabair. 
















Pozdrawiam
Magda Zaremba

Komentarze