Malutkie dziecięce serce

Witajcie,

Dziś prezentuję przesłodkie malutkie dziecięce serce na bazie Woodouts.  
Do ozdobienia bazy użyłam cudnej dziecięcej kolekcji Piątku Trzynastego Cute & Co. Jednak na początku obrysowałam serce na papierze z wzorem drewna i po wycięciu przykleiłam go jako pierwszą warstwę tła. Kolejny etap mojej pracy to wycięcie drugiego, sporo mniejszego serca z papieru z kolekcji Cute & Co. Przykleiłam je do bazy na dystansie zrobionym z tektury.  Obie warstwy papieru po wycięciu postarzyłam nożyczkami. 
Do projektu wybrałam zdjęcie mojego najmłodszego dziecka. Następnie wycięłam z tej samej kolekcji papierów elementy do ozdobienia zdjęcia. Dodałam również kwiaty z papieru oraz wycięte wykrojnikiem listki. Użyłam również koronki i sznurka w dwóch kolorach. 
Po ułożeniu kompozycji przystąpiłam do przyklejania elementów klejem na gorąco. Część z nich umieściłam na dystansie. Zdjęcie podkleiłam wyrwanym z bloczku kawałkiem papieru. 
Na koniec dodałam kropelki i złotą pastę Nuvo oraz pochlapałam projekt złotą farbą. 


























Pozdrawiam
Magda Zaremba

Komentarze