Róże w okrągłej ramie

Róże w okrągłej ramie

Dzisiejszy post będzie pełen koronek, kwiatów róż oraz innych kobiecych dodatków, faktur oraz kolorów. Okrągła baza z rantem (ramką) od Wooodauts! świetnie nadaje się do tworzenia różnorodnych projektów a praca z kompozycją na niej to czysta przyjemność.
Pracę nad różanym projektem rozpoczęłam od nałożenia cienkiej warstwy białego gesso, aby zabezpieczyć powierzchnię oraz wyeksponować kolory w późniejszym etapie tworzenia. Następnie nałożyłam przez maskę (piórka) pastę strukturalną  i przykleiłam (gel medium) piękną bawełniana koronkę oraz Wodoutsową ramkę stanowiącą komplet z okręgiem. Nadszedł czas na kompozycję z metalowych elementów (liście i koronki), róż wyciśniętych z foremek i masy oraz szklanych kaboszonów w dwu rozmiarach. Po przyklejeniu tego całego kramu całość ponownie pogessowałam, aby po pierwsze uzyskać większą przyczepność dla farb (dalszy etap)  a po drugie ujednolicić kolorystycznie projekt. Po wyschnięciu rozpoczęłam fascynującą zabawę w kolorowanie farbami metalicznymi. Dziś wybrałam kolory (pomarańcze, czerwienie, stare wino oraz perłowa biel), które nie należą do mojej strefy komfortu, wiec trochę szłam jak dziecko we mgle. Mimo wszystko farby ze mną pięknie współpracowały i blendował się tworząc ładne przejścia tonalne.












Pozdrawiam,
Sabina




Komentarze