Wielkanocne jajko z motywem dziecięcym

Witajcie!
Jednym z moich powodów, dla którego tak rzadko robię kartki czy inne prace wielowarstwowe jest to, że jak się spodoba mi jakiś motyw, to chcę go wyeksponować, a wielowarstwowość jednak narzuca przykrywanie deseni kolejną warstwą.
Kiedy zobaczyłam papier Karoli, zachwyciłam się tymi słodkimi zwierzakami, romantycznymi balonami i zastanawiałam się, jak można byłoby ten papier wykorzystać. Stwierdziłam, że nie da się, bo trzeba byłoby coś zakryć czy to zdjęciem czy innym zdobieniem, aż do momentu, gdy spojrzałam na jajo WOODOUTS.
Motyw wycięłam, bo chciałam nadać efekt 3D. Dobrałam tło do całości, troszkę półperełek w płynie i tak wiosennie się od razu zrobiło.  
A Wy jak ozdobilibyście takie jajo?














pozdrawiam,
Jagodzianka


Komentarze