Wiosna, ach to ty! dekoracja na Wielkanoc

Tak mnie Sabina Kremska zainspirowała swoim zestawieniem okna z domkiem dla ptaszków, że za Jej zgodą postanowiłam udekorować wiosennie swój własny zestaw.
Połączyłam tu dwie techniki: malowania oraz klejenia papierów do scrapbookingu.

Bardzo zależało mi na tym, by praca nawiązywała właśnie do pory roku a nie Wielkanocy, dlatego dużo u mnie kwiatków, pastelowych kolorów. Jajeczko w gniazdku u transparent – drogowskaz z napisem witającym wiosnę.

Tę dekorację wykonałam z myślą o przedszkolakach. Nawet nie wyobrażacie sobie, z jakim zachwytem ją oglądały! Pytały, jaki ptaszek wykluje się z jajeczka 

Tworzenie z produktów WOODOUTS to nie tylko pole do popisu dla twórczyń, ale i doskonały materiał do wspólnej zabawy z dzieciakami niekoniecznie własnymi.








pozdrawiam,
Jagodzianka




Komentarze