Zegar mixed mediowa dekoracja

Witajcie,

Dziś prezentuję zegar, który zrobiłam na bazie domku dla ptaków Woodouts. Podobnie jak w przypadku wcześniejszego mojego projektu manekina w pierwszej kolejności przygotowałam odlewy z żywicy w foremkach z Primy Marketing, które po wyschnięciu pomalowałam białym gesso. 

Za pomocą maski i pasty modelującej nadałam domkowi strukturę drewna a po wyschnięciu pomalowałam całość białym gesso. Po przyklejeniu odlewów jako dach i elementy wahadła (noga domku) pomalowałam całość zieloną farbą DecoArt. 

Następnie projekt musnęłam złotą farbą aby uwypuklić detale. Na środku zegara przykleiłam tarczą wyciętą wykrojnikiem oraz odlew zegarka. Całość przyozdobiłam kwiatami, kaboszonami elementami metalowymi oraz pokolorowanymi embossingiem tekturkami. 
Miłego oglądania

















Pozdrawiam,
Magda






Komentarze