Alterowane jajka / Altered eggs


Wracam z kolejnymi inspiracjami dla Woodouts!
Tym razem wybrałam jajka. Te świetne kształty nie są wcale przeznaczone tylko i wyłącznie do projektów wielkanocnych, są za to idealne do alterowania w Wasz jedyny i niepowtarzalny sposób i dodane do wystroju Waszych domów. 
Zdecydowałam ozdobić je w sposób prosty, ale elegancki. Tło wykonała przy pomocy pasty do spękań, następnie dodałam kolor mgiełkami Lindy's i rozświetliłam całość woskami z Finnabair "vintage gold".
Na koniec udekorowałam jajka ozdobami wyciętymi z papierów AB Studio. 


Back with more inspiration for Woodouts!
I picked the eggs this time. These cute pieces are not limited to easter decor, but they are perfect to be altered in your own way and added up to home decor just anytime. 
I chose to keep them rather simple yet elegant. For the background, I firstly added crackle effect paste, followed by Lindy’s color spray and highlights with Finnabair’s wax in “vintage gold”. Then decorated the eggs with some fussy cut gorgeous floral elements from AB Studio papers.








Have a great day,
Dobrego dnia,
Hina


Komentarze