Layout w kształcie dziecięcego body

Witajcie! 

Jest mi ogromnie miło, że będę spotykać się z Wami w tym miejscu i inspirować pracami stworzonymi na wspaniałych bazach!
Długo zastanawiałam się, którą bazę wybrać na początek, ostatecznie postawiłam na dziecięce body. Moją ulubioną formą prac są layouty, stąd też zdecydowałam, że wykorzystam bazę, jako podstawę do stworzenia LO. 
Użyłam papierów Studio 75 z kolekcji "Violet Love", które uzupełniłam kwiatkami i odciskami z masy papierowej w formie dziecięcych ubranek.
Layout stworzony na bazie MDF ma tą niesamowitą zaletę, że nie potrzebuje specjalnej oprawy, aby można było go wyeksponować np. na ścianie - baza jest sztywna, gruba i po zamontowaniu dowolnego uchwytu może być umieszczona w wybranym przez nas miejscu. Dodatkową zaletą jest też łatwość pracy z mediami - nie ma obawy, że coś przemięknie i trzeba będzie kombinować z maskowaniem ewentualnego rozdarcia.
Kochani, po raz pierwszy próbowałam stworzyć layout w kształcie innym niż kwadrat i powiem Wam, że z pewnością będę to powtarzać!













Pozdrawiam serdecznie,



Komentarze

Prześlij komentarz