Metryczka na bodziaku


Metryczka na bodziaku
Zaprezentuję dziś moją propozycję dla najmłodszych. Słodka baza body, to wprost wymarzona podstawa do stworzenia niemowlęcej metryczki. Każde dziecko jak i każdy rodzic ucieszy się z takiej pamiątki i chętnie powiesi w pokoju maluszka. Myślę, że przy odrobinie wysiłku każdy jest w stanie wykonać ten projekt.
Pracę rozpoczęłam od przewiercenia na wylot bazy otworu, na którym następnie będzie można metryczkę powiesić. Grubość baz Woodouts jest tu bardzo korzystna, bo otwór taki można w pracy z łatwością zamaskować a nawet duży łepek śruby utrzyma pracę na ścianie. 
Z delikatnych, pastelowych papierów wybrałam ten, który najbardziej pasował mi do projektu i odrysowałam na nim bazę a następnie wycięłam.
Białą farbą akrylową pomalowałam brzegi i tył bazy body a po jej wyschnięciu przykleiłam wycięty zarys do bazy. Kolejnym etapem pracy było wydrukowanie zdjęcia i wycięcie oraz skomponowanie dodatków, z których wiele dla uzyskania efektu trójwymiarowości przyklejonych jest na kosteczkach dystansowych. 
W ten sposób powstała delikatna praca, której głównym komponentem jest baza body. 










Komentarze