Mixed mediowy Zając wielkanocny / Mixed media Easter bunny

Witajcie kreatywni przyjaciele!
Hi, creative friends!


Dziś chcę Wam zaprezentować mój nowy mixed mediowy projekt - Wielkanocny zając.  Jednakże ten zając nie jest tradycyjny, zrobiłam go w stylu vintage i nie na słodko.  Aby nadać bazie zająca postarzonego, antycznego wyglądu użyłam pasty do spękań. Z pomocą pasty uzyskuje się świetne, spękane powierzchnie. Dodatkowo w projekcie wykorzystałam tekturki, które zostały z innych prac, co pozwoliło mi stworzyć ciekawą, nietypową powierzchnię. Nie chciałam jeszcze na tym kończyć więc dodałam także zegar i tryby wycięte z papierów AB Studio, plastikowe trybiki, mikrokamyczki i perełki. Na koniec pokryłam jeszcze niektóre miejsca złotym woskiem. 
Taki gotowy zając zasiądzie na moim wielkanocnym stole. 

Today I would like to present my new mixed media project – Easter bunny. However ,this bunny is not traditional, I made it vintage and brutal. In order to give the MDF base antiquity I have used crackle paste. With its help, you get amazing cracks. In addition, I have used the remains of chipboards. It allowed me to create an interesting and unusual surface. At this stage, I didn’t stop and added to the project a couple of vintage accents such as: a clipping from A.B.studio paper, plastic cogs, artstones and mini pearls. Finally I have covered bulging parts with golden wax. That’s all, now my Easter bunny is ready to decorate the table. 











Pozdrawiam,
Have a nice Day



Komentarze