Ukwiecony layout w ozdobnej ramie

Witam serdecznie,
Jest mi bardzo miło wystąpić tu dziś gościnnie na tym inspiracyjnym i pełnym cudownych prac blogu!
Tak naprawdę bazy Woodouts od początku powstawania są mi bliskie i skradły
moje serce nie tylko tym, że są grubiutkie i nie falują się w różne strony, ale również, że mają fantastyczne kształty!
Na debiut ze mną przypadł bazie ramki ozdobnej, na której wykonałam layout z papierami AB Studio z kolekcji "Enchanted flowers".
Odrysowałam i wycięłam kształt bazy z papieru, nałożyłam przez maskę pastę, którą posypałam przezroczystym pudrem do embossingu i roztopiłam nagrzewarką.
Następnie zaczęłam układać kompozycje wielowarstwową z użyciem tekturek i wyciętych elementów z kolekcji, a całość wykończyłam dodatkami: kaboszony, elementy metalowe, mikrokulki i chlapania.










Pozdrawiam i życzę miłego dnia,
Ania

Komentarze