Dekoracja na bazie okna i serca

Witajcie! Przedstawiam Wam mój kolejny mediowy projekt. Tym razem zdecydowałam, że połączę dwie bazy - okno oraz serce - i stworzę z nich dekoracyjną kompozycję do postawienia na półce lub powieszenia na ścianie. Okazało się, że wybrane przeze mnie bazy idealnie ze sobą współgrają - powstała z nich kombinacja wygląda na bardzo zrównoważoną.
Bazę okienka podkleiłam od spodu arkuszem papieru, pokrytym preparatem do spękań. Powstałą teksturę podkreśliłam brązowym pigmentem. Samą ramkę pomalowałam farbą w jasnym kolorze, dzięki czemu zarys kompozycji stał się bardzo wyraźny. Serce pomalowałam farbą kredową w jasnym odcieniu, a następnie nałożyłam na nie trochę pasty pękającej. Postanowiłam, że moja kompozycja będzie miała romantyczny i mocno starociowy charakter. Jeśli chodzi o kolorystykę, wybrałam ciepłe odcienie brązu, beżu oraz brzoskwini. Wykorzystałam papiery AB Studio z kolekcji "Dreamland", z których wycięłam kwiatowe grafiki - naklejając je warstwowo, uzyskałam wrażenie przestrzenności.
Oczywiście, nie obyło się bez drobnych kamyczków, koralików i cekinów! Takie detale cudownie współgrają z mediami i tworzą bardzo ciekawe tekstury. Na koniec popryskałam moją kompozycję rozwodnioną czarną farbą, a pomiędzy kwiatami umieściłam odrobinę sizalu.
Myślę, że taka dekoracja będzie niezwykle oryginalnym upominkiem dla kogoś o romantycznym usposobieniu. Sprawdzi się na wszelkie okazje, jak choćby zbliżający się właśnie Dzień Matki. Zachęcam Was do twórczych działań w podobnym stylu. Nasze bazy są wręcz do tego stworzone! Chwaląc się rezultatami swojej pracy w mediach społecznościowych nie zapomnijcie oznaczyć Woodouts!
Pozdrawiam serdecznie

















Komentarze