Mixed mediowy motyl skąpany w fioletach

Witajcie!
W moich pracach bardzo lubię wykorzystywać motyw pisma. Nie ma dla mnie znaczenia, czy jest to pismo maszynowe czy piękna kaligrafia, czy efekt powstał przy użyciu stempla czy szablonu - pismo to pismo! Nie ma więc nic zaskakującego w tym, że pojawiło się ono również w dzisiejszym projekcie.
Wybrałam bazę w kształcie motyla i zanim przystąpiłam do ozdabiania, na całą jej powierzchnię nakleiłam paski papieru ze starej książki. Gdy klej wysechł, pomalowałam papier jasną farbą akrylową, zmieszaną z odrobiną wody. Położyłam bardzo cienką warstwę farby - nie chciałam, aby literki zostały zamalowane. Dopiero na tak przygotowanym tle zastosowałam media i dekoracyjne elementy.
Mój motyl jest utrzymany w dość mrocznej, nieco przybrudzonej kolorystyce. Wybrałam media w odcieniach szarości oraz fioletu. Do dekoracji użyłam papierowych elementów wyciętych z kolekcji "Dreamland" AB Studio. Wykorzystałam też koronki, różowy tiul, złotą nić, a także garść guzików, akrylowych kropli, kryształków i kamyków. Uwielbiam pracować z tymi drobiazgami! Dzięki nim projekty zyskują wyjątkowy, niepowtarzalny charakter.













Pozdrawiam,
Iwona

Komentarze