Ramka z Woody Allenem

Witajcie!
Jak tylko zobaczyłam tę ramkę wiedziałam, że ja wykorzystam do czegoś, co będzie dla mnie wyjątkowe. Rozmyślałam o różnych sentencjach, które efektownie oprawię i wtedy pomyślałam, że nie… W ramkę włożę portret mojego ukochanego reżysera Woody’ego Allena.
Do ozdobienia ramki wykorzystałam 2 kontrastowe farby akrylowe. Najpierw nałożyłam zółtą słoneczną. Gdy wyschła, preparat do efektu „shabby shic” , po kilku godzinach kolor niebieski turkusowy. Gdy wyschła, starałam papierem ściernym, zaś ranty pocieniowałam farbą w kolorze ambrowego brązu.
Wydrukowany portret Allena dodatkowo pocieniowałam disstresem, by nadać efekt postarzenia. Aby przykleić zdjęcie do ramki, użyłam kleju do decoupage.

Jak podoba się Wam efekt? 












Pozdrawiam,



Komentarze

Prześlij komentarz