Dekoracja do dziewczęcego pokoju na serduszku

Witajcie! 
Dziś zdecydowałam, że przygotuję swoją inspirację, na bazie jednego z oferowanych przez nasz sklep serc. Kształt, który wykorzystałam, pojawił się wraz z ostatnimi nowościami. Jak możecie zauważyć, jest to dość "szczupłe" serduszko - uznałam, że świetnie się sprawdzi w charakterze dekoracji do dziewczęcego pokoju.
Wybrałam bardzo romantyczne zestawienie kolorów: pastelowy róż i przytłumione odcienie mięty. Wykorzystałam grafikę dziewczyny z aparatem oraz schematyczne kwiaty i liście, które przykleiłam warstwowo na dystansach. Nie byłabym sobą, gdybym w projekcie nie użyła żadnych mediów. Wybrałam różową akwarelę z połyskiem, za pomocą której stworzyłam interesujące zacieki. Kamyczki, cekiny i drobne, odbijające światło kryształki dopełniły moją kompozycję.
Myślę, że ten sympatyczny drobiazg będzie świetnym upominkiem dla młodej pasjonatki fotografii.













pozdrawiam,


Komentarze