Dekoracje do dziecięcego pokoju na bazach Woodouts!

Hej!
Dziś chciałam Wam pokazać prace, które różnią się odrobinę od tych wykonywanych przeze mnie zazwyczaj.  
W ofercie Woodouts znajduje się wiele uroczych baz, które idealnie pasują do dziecięcego pokoju. Wraz z moim synkiem wykorzystujemy je od czasu do czasu, żeby wspólnie udekorować jego królestwo. Tym oto sposobem na ścianie zawisnął balonik w towarzystwie chmurek, a ostatnio dołączyła do nich również pasiasta mrówa. 
Mój mały artysta z reguły gruntuje bazy i maluje tło, a ja pomagam mu później przymocować mniejsze elementy. Malowanie grubym pędzelkiem, bądź smarowanie drewienek klejem to zadanie w sam raz nawet dla przedszkolaka. 
Na szczęście udało się nam osiągnąć kompromis pomiędzy twórczymi zapędami dziecka a matczynym poczuciem estetyki. Z efektów jesteśmy zadowoleni oboje, co mnie bardzo cieszy. Oczywiście pozwalam mu również na odrobinę szaleństwa i samodzielne tworzenie, ale to już dzieła do pokazania w oddzielnym poście, takim dla koneserów prawdziwej przedszkolnej sztuki.  Bardzo Was zachęcam do wykorzystania baz Woodouts podczas zabaw z dziećmi. Satysfakcja jest ogromna a bałagan gwarantowany .











Pozdrawiam,







Komentarze