Vintage mixed media tag by Marietta / Mixed mediowy tag

Hej,
Tym razem zrobiłam dla Was tag. Cały proces tworzenia był niesamowitą zabawą. 
Najpierw nałożyłam gazę na świetną bazę taga. Następnie gazę utwardziłam i ułożyłam przy pomocy soft glossy gel, i następnie użyłam pasty do spękań i pasty piaskowej. 
Przykleiłam wyciski z form Finnabair i elementy metalowe z Mitform Castings i pomalowałam je płynnymi akrylowymi farbami metalicznymi.
Na koniec nieco postemplowałam tło i dodałam białego gesso żeby nadać rozświetlający efekt. 

Życzę Wam miłego dnia!

Hi, 
this time I made a tag for you. The whole process was a delightful work, just for fun.
First I put gauze onto the fantastic tag base. I hardened and fixed it with soft glossy gel, and after that I used crackle paste and white sand texture paste.
After the Finnabair moulds and Mitform castings metallic elements I used Liquid acrylics.
Finally I stamped a bit and used white gesso for some highlighting effect.

I wish you a joyful creating and a nice day!














Komentarze

  1. Jest przecudowny! Właśnie zaczęłam się uczyć używania mediów i chciałabym się tego nauczyć tak jak Ty. Jakich farb użyłaś?

    OdpowiedzUsuń
  2. Hello
    I used Finnabair Liquid Aqrylic (Burnt Sienna, True Yellow, Tiger orange,Umber and Black)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz