Domek dla ptaków w sielskim przybraniu

Hej!
Za oknem lato w pełni, więc u mnie dziś również letnie klimaty. Urocza baza w kształcie budki dla ptaków w przybraniu z polnych kwiatków wnosi do domu odrobinę sielskich klimatów.
Pracę rozpoczęłam od obklejenia budki papierem z motywem desek, dzięki czemu wyglada ona jak gdyby była wykonana z prawdziwego drewna. Całość pobieliłam farbą akrylową i dodałam kilka chlapnięć. Kolorową łączkę zbudowałam z mnóstwa papierowych wycinanek sklejonych ze sobą przy użyciu kosteczek dystansowych, wśród których przysiadły foamiranowe kwiatki. Pomiędzy roślinkami znalazło się jeszcze miejsce dla kilku uroczych kotków oraz motylków. Jak to latem bywa migoczące na listkach kropelki rosy pozostawił po sobie deszczyk w postaci glossy accents. Prawda, że powiało latem?













Pozdrawiam,
Agnieszka


Komentarze