Pamiątka z okazji narodzin dziecka - Ramka na bazie Butelka

Cześć!
Moment pojawienia się na świecie nowego członka rodziny jest chwilą szczególną. Wymaga ona uwiecznienia oraz odpowiedniej oprawy. Aby upamiętnić i zatrzymać właśnie taki wyjątkowy dla mnie moment postanowiłam wykorzystać bazę w kształcie butelki na mleko. Wydała mi się idealna na tę okazję, a prosty kształt bardzo ułatwił przemienienie jej w ramkę.
Jak zazwyczaj, tak i tym razem, rozpoczęłam od obklejenia bazy papierem oraz pobielenia tła. Do ozdobienia bobasowego zdjęcia wykorzystałam delikatne, pastelowe dodatki: wycięte z papieru elementy, koronki, kwiatki oraz motylki. Po sklejeniu kompozycji przy pomocy kosteczek dystansowych, dodałam odrobinę brokatowego błysku oraz delikatne chlapnięcia. W sam raz na prezent, nie uważacie?








Pozdrawiam,
Agnieszka 




Komentarze