Tajemnicza mixed mediowa ozdoba na bazie okno

Hej przyjaciele!

Przybywam, żeby pokazać Wam mój najnowszy projekt "Flower Power". Chciałam stworzyć coś eleganckiego i tajemniczego za jednym  razem. I wiedziałam od razu, że muszę użyć pięknego okienka z MDF Woodouts!  Na tło wykorzystałam papier z Primy z kolekcji Midnight garden i zrobiłam też ciekawą teksturę używając masek AB Studio i pudru do embossingu. Następnie pomalowałam ramę okna na czarno i dodałam interesujące tekstury używając pasty piaskowej,  art stones oraz spray z Lindy's. Wycięłam też piękne kwiatki oraz liście z papieru i zrobiłam z nich kompozycję.  Dodałam również plastikowe  elementy, tekturki i pokryłam je metaliczną farbą i woskami. Jako główny akcent wykorzystałam piękne zdjęcie kobiety oraz naklejki ze słowami. Żeby wykończyć projekt zawsze lubię dodawać szklane kuleczki oraz brokat. Mam nadzieję, że spodoba Wam się mój projekt, życzę Wam doobrego dnia. 



Hi, dear friends! 
I hasten to share with you my new mixed media project “Flower Power”. I wanted to create something elegant and mysterious at the same time. And I knew exactly, that I wanted to use the gorgeous MDF base – window frame ! For the background I put the Prima paper from “Midnight garden” collection and I have made an interesting texture with A.B studio stencil + embossing powder. Then I painted the frame in black colour and made an interesting texture with Sand paste + art stones + Lindys sprays. I also cut beautiful flowers and leaves from this paper collection and I have used it in the composition. For volume I have added plastic elements and wooden chipboards and covered them with Mettalique paints and waxes. As the main accents I’ve chosen an image of beautiful woman + Word Sticker. In order to make the project look complete, I always cover the surfaces with glass beads and glitter. Hope you will like my project and I wish you a good day!











Thank You and have a nice day,
Miłego dnia, 

Komentarze