Inspiracja z naturalnym drewnem na bazie Serce

Witajcie Przyjaciele...

Jestem tu dziś z sercową inspiracją.
Wybrałam ten piękny kształt serca z Woodouts! i pracowałam w technice Mixed Media, aby stworzyć  kawałek sztuki. 
Stworzyłam sporo tekstur przy użyciu naturalnych kawałków drewna, które zebrałam z pobliskiego parku dla dzieci i dodałam do swojego pudła z przydasiami.
Na powierzchni bazy serce 4 nałożyłam pastę Plaster Paste oraz metaliczne farby akrylowe. Bardzo lubię wykończenie pasty i to jaki daje fajny przestrzenny efekt. Jak widzicie użyłam też wycisków z masy od Finnabair oraz foliowanych tekturek.
Wierzcie mi, że odrobina muszelek i art stones oraz koralików potrafi wnieść wiele interesujących elementów do projektu. 
Na koniec dodałam jeszcze końcowe szlify wykorzystując woski. 
Mam nadzieję, że jesteście zainspirowani.


Hello Friends.. 

I am here today with a heARTful inspiration. 
I picked this beautiful heart shape from Woodouts and worked in Mixed Media to create this artwork. 
I have given loads of texture with some natural wooden pieces that I had picked from a children’s park nearby to add to my junk box which always comes in very handy. 
On the very base of the heart I applied plaster paste by Finnabair, along with their Metallique Acrylic paints. I love the finish of plaster paste and it also gives some dimension. As you can see, I used some Finnabair/Prima moulds and foliage chippies from 2Crafty.
Believe me, a few sea shells, art stones and beads can add so much interest and detail to your project. I gave the final touch to everything with Finnabair’s wax.
Hope this has inspires you!



















Have a nice day,
Miłego dnia ,



Komentarze