Malowany ptak

Witajcie! 
Na zakończenie wakacji przygotowałam projekt iście wiosenny, do którego wybrałam bazę w formie ptaka. Do ozdobienia bazy użyłam papierów AB Studio z kolekcji Enchanted flowers,  które określiły kolorystykę mojej pracy. 
Wycięte precyzyjnie gałązki i kwiatowe kompozycje umieściłam na całej powierzchni bazy, uprzednio pokrytej gesso oraz pastą strukturalną. Aby wzmocnić kolorystykę mojej kompozycji, użyłam pigmentów marki Lindy's Stamp Gang, którymi posypywałam mój projekt, a następnie spryskiwałam wodą. W ten sposób powstały barwne plamy i ciekawe zacieki.
Pigmenty posłużyły mi również do wykonania dwóch materiałowych kwiatów, stanowiących główny element mojej kompozycji. Płatki wycięłam z białego płótna za pomocą grubego wykrojnika, następnie zanurzałam je w pigmencie rozmieszanym z wodą. Po wysuszeniu płatki lekko ponaciągałam w palcach i skleiłam, nadając moim kwiatom bardzo przestrzenny kształt.
Na koniec postanowiłam użyć stempla z wzorem pisma oraz obsypać projekt cekinami i mikrokulkami.
Całość prezentuje się świeżo i soczyście - dekoracja w sam raz na urodzinowy upominek dla jakiejś romantycznej duszyczki, prawda?












Pozdrawiam,




Komentarze