Koronkowa, klimatyczna dekoracja na bazie w kształcie sylwetki

Witajcie kreatywne dusze!
Hi, creative souls!

Nadeszła jesień, a mnie naszła ochota żeby stworzyć coś koronkowego i vintage. 
Kształt z MDF w formie popiersia wydawał mi się bardzo interesujący i odpowiedni do takiego projektu. 
Tworzenie swojego projektu zaczęłam od kolorowania tła. Następnie przykleiłam papiery z AB Studio na wierzch bazy z Woodouts i pomalowałam je przezroczystym gesso. Żeby uwydatnić kolorystykę użyłam sprayów. Do wykonania głównej kompozycji użyłam starego zdjęcia, różnych tekturek, kwiatów i metalowych elementów. Na koniec, aby wykończyć projekt użyłam artstones i brokatu. Mam nadzieję, że spodoba Wam się moja praca. 
An autumn came and for this case I wanted to come up with something vintage and lacy.
The MDF base in a form of silhouette seemed to me very attractive and suitable. First of all I started to create my project with colouring the background. Then I glued the A.B studio paper on the top and covered it with clear gesso. In order to highlight the color I applied sprays to the surface. For the main composition I‘ve used old photo, different chipboards, Prima flowers and metalic accessories. In order to make the project look complete, I added Artstones and glitter. Hope you will like the result















Komentarze