Tabliczka motywacyjna na owalnej bazie z Woodouts

Witajcie Przyjaciele,
Dziś  chcę Wam pokazać mój panel motywacyjny. Oczywiście użyłam wspaniałej bazy z Woodouts o kształcie owalu. Te bazy są moją prawdziwą miłością i ratują mi życie w moich projektach. 
Na początku miałam pomysł, żeby wykorzysta odcienie fioletu, ale za oknem jest już jesiennie dlatego uzupełniłam projekt odcieniami złota. 
Mam nadzieję, że moja inspiracja Wam się podoba. 

Hi friends. Today I want to show you my new motivational panel. Of course as the basis used stunning Woodouts MDF base. These bases are true love and a lifesaver in any project! at first I wanted to work with lilac and purple shades, but outside the window autumn and so wanted to dilute this palette with gold))
I hope that I was able to inspire you!













Have a nice day,
Miłego dnia,



Komentarze