Jesienny grzybek

Witajcie twórcze dusze!

Czy byliście już tej jesieni w lesie? Ja bardzo lubię tam chodzić i łapać tam inspirację. Tym razem przyszedł mi do głowy pomysł, żeby zrobić grzybek, przy użyciu cudnej bazy z mdf  Woodouts.
Pokryłam bazę pastą strukturalną od Finnabair i farbami akrylowymi. Zrobiłam również trochę akcentów z naklejek ze słowami i pięknymi motylkami z AB Studio.  
Mam nadzieję, że się Wam mój projekt spodoba!

Hi, crafty souls!

Have you been in the forest this autumn? I love so much to walk there and catch my inspiration. This time I had an idea to create mushroom, using a gorgeous Woodouts MDF base. I covered it with some Finnabair texture paste and acrylic paints. Also made some accents with Word stickers and beautiful AB studio butterflies. Hope you will like it!







Have a nice day,
Miłego dnia,




Komentarze