Vintage tag with rust effect

Cześć z tej strony Sab,

DZiś chciałabym pokazać Wam swój pierwszy projekt dla tej cudownej marki!
Uwielbiam efekt rdzy i styl vintage! Ten tag jest idealny dla spełnienia mojej pasji. Wykorzystałam metalowe elementy oraz tekturki. Całość jest pokryta różnymi rodzajami past do tworzenia efektów rdzy. Dodałam też stare zdjęcie i pokryłam je pastą do spękań. Mam nadzieję, że się Wam spodoba. 

Hi! Sab is here.

Today I like to show you my first project for this wonderful brand! 
I love rusty effect and vintage style! And this tag is perfect for my passion! I put some metal embellishments and a big wooden chipboard. All of it is covered with different rusty pastes and I put a vintage photo covered with crackle paste! I hope you like it








Have a nice day,


Komentarze