Dekoracyjny kalosz na pamiątkę rozpoczęcia roku szkolnego


Rozpoczęcie roku szkolnego to nie lada wyzwanie i przeżycie, szczególnie dla pierwszoklasistów. 
Żeby dzieciom i nam samym  umilić troszkę ten stresujący czas, warto zająć się czymś fajnym i kreatywnym. Takim właśnie zajęciem jest ozdabianie, malowanie, wyklejanie, wszelkie formy  tworzenia z papieru. 

Można na przykład ozdobić jesienny kalosz. Jest to duży element długości 30 cm i grubości 6mm. Po ozdobieniu można zrobić w nim niewielką dziurkę i powiesić na ścianie, lub przyczepić zawieszkę. 

Pracę nad kaloszem zaczęłam od odrysowania kształtu na papierze do scrapbookingu w kolorze zielonym. Wybrałam papier o tematyce szkolnej i wycięłam z niego wiele elementów, którymi ozdobiłam bazę projektu, przyklejając je na klej i piankę craft, żeby odstawały od kalosza. 

Cieniowanie na kaloszu to efekt wykorzystania tuszy distress, a małe kwadraciki zrobiłam przy użyciu maski i również tuszu. 



















Komentarze